• Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis ve kumar oynatılmamaktadır! Devrebet Forum Sitesi, Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Devrebet Forum sitesinde tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal olmayabilir, Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapmalıdır. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir.

    Skype : live:.cid.a929326185b46229

Gizli servis ajanından iletişim sırları: Kontrolü nasıl ele alırsınız?

Alemci

Member
Gizli servis ajanından iletişim sırları: Kontrolü nasıl ele alırsınız?

ABD başkanlarını koruyan eski Gizli Servis ajanı Evy Poumpouras, iletişimde kontrol sağlamanın ve insanları ikna etmenin gizli yöntemlerini paylaştı.

ypAQFxoW4Eyj0Hw6t3iUBg.jpg

Amerika Birleşik Devletleri'nde George W. Bush, Bill Clinton ve Barack Obama gibi başkanları koruyan eski Gizli Servis ajanı Evy Poumpouras, insanları ikna etmenin ve kontrolü sağlamanın gizli yöntemlerini açıkladı. 2000-2012 yılları arasında görev yapan Poumpouras, aktif dinlemenin gücünü vurguladı ve insanların iletişimde yaptığı en büyük hatanın "çok konuşmak" olduğunu belirtti.
XZxRNIPz1ESapJvxcHRGmg.jpg

Poumpouras, iletişimde hakimiyet kurmanın konuşmakla değil, dinlemekle mümkün olduğunu söyledi: "İnsanların, ‘Konuşursam kontrol bende olur’ diye düşündükleri bir efsane var, ama bu tamamen çöp," dedi. Ona göre, bir konuşmada sadece siz konuşuyorsanız, karşınızdaki kişi sizin hakkınızda her şeyi öğrenir: değerlerinizi, inançlarınızı ve zayıf noktalarınızı.
TeP6OUpTZEWrp7j1TL5gBQ.jpg

Poumpouras’a göre, birine istediğinizi yaptırmanın yolu, o kişinin motivasyonlarını anlamaktan geçiyor. "Bir kişinin neden belli bir davranışı sergilediğini anlamalısınız. Saygı, güvenlik, aile, para veya statü gibi unsurlar, insanların kararlarını etkileyen temel motivasyon kaynaklarıdır" diye açıkladı.
Pn-IAoC2tkaP5RsZPS5cHg.jpg

Poumpouras, iletişimde başarılı olmak için karşıdaki kişinin ihtiyaçlarını ön planda tutmanın önemini vurguladı. "İhtiyacım var” yerine, “Bu kişinin ihtiyacı ne?” diye sorulması gerektiğinin altını çizdi.
rqQEC1-nX0iD45VkJUe5kg.jpg

Aktif Dinleme ve Beden Dili ÖnemliEski ajan, birini gerçekten tanımak ve motive etmek için dinlemenin yanı sıra, beden dilini gözlemlemenin de kritik olduğunu ifade etti: "İletişimimizin büyük bir kısmını bedenlerimiz aracılığıyla yapıyoruz, kelimelerle değil," dedi.
uyvxgTAATEqCWQ5LP6HsiA.jpg

Poumpouras, 12 yıllık Gizli Servis tecrübesinden edindiği en önemli dersi de paylaştı: "Birisi size ‘Bana güvenin, ne yaptığımı biliyorum’ diyorsa, bu genellikle yapmanız gereken son şeydir."
 
Üst